Problemer ved avspilling av nettkurs

Ved problemer under avspilling av nettkurs kan rådene under forhåpentligvis hjelpe deg i gang.

1)      Ta en omstart av enheten/PCen

2)      Logg ut fra www.regnskapnorge.no og tilbake inn igjen

3)      Forsøk en annen nettleser, f.eks. Chrome, Firefox eller Opera.

4)      Velg ønsket nettkurs og spill det av i 2 minutter. Merk deg tidskoden på tidslinjen i videospilleren – progresjonen lagres hvert 30. sekund av løsningen. Gå ut av nettkurset og så tilbake igjen for å gjenoppta. Om ikke videoen gjenopptas på samme sted som du avsluttet bør du fortsette utbedring nedenfor.

5)      Forsøk avspilling fra en annen PC eller enhet om mulig.

6)      Om du benytter Windows, kjør Windows Update og legg inn alle viktige oppdateringer. Ta en omstart etterpå.

7)      Skulle det fortsatt feile, gå til http://www.smartcom.no/feedback/, ta kopi av teksten og send til medlemssenter@regnskapnorge.no sammen med ditt medlemsnr. , hvilket kurs du har problemer med og symptomer.

Lykke til!