Dere er fornøyde, men vi gir full gass videre!

– Høye score fra medlemmene inspirerer oss i Regnskap Norge til å gjøre hverdagen enda bedre for nettopp dere – medlemmene våre, sier Rune Aale-Hansen.

Del
– Vi skal fortsette og styrke vår jobb til det beste for medlemmene, sier Rune Aale-Hansen.  

Tallene fra årets medlemsundersøkelse viser at vi innfrir på våre fire hovedmål i strategisk plan. Den er en rettesnor for den jobben alle i Regnskap Norge utfører hver eneste dag, sier administrerende direktør Rune Aale-Hansen. 

– Vi legger vekt på jevnlig å spørre dere medlemmer om vi prioriterer rett – og om dere mener vi lykkes. Jevnt over noterer vi oss høye score. Det er viktig for oss, for det er dere vi er til for, sier Aale-Hansen.

Omdømme og påvirkning

Han er tilfreds med at medlemmene mener Regnskap Norge leverer på to viktige felt: 

Det ene er at vi bidrar til å styrke bransjens omdømme, som også har mye å si for stoltheten til den enkelte regnskapsfører. Det andre er at vi som en næringspolitisk aktør jobber overfor myndighetene med forenklinger og andre tiltak som vil gjøre regnskapsførerens hverdag lettere. Det er viktig for oss å hele tiden være på ballen, sier Aale-Hansen. 

Tydelige mål

Drøyt 1500 medlemmer er spurt om vi leverer på disse fire strategiske hovedmålene: 

Styrke kunnskap og forståelse om regnskapsbransjen, samt bidra til å videreutvikle forretningsmuligheter for regnskapsbransjen. 

Være en ledende næringspolitisk aktør som myndighetene aktivt er i dialog med. 

Tilby det beste og mest attraktive kompetansetilbudet for regnskapsbransjen. 

Være næringslivets mest medlemsorienterte og profesjonelle bransjeorganisasjon.   

Hviler ikke

I snitt svarer åtte av ti medlemmer at Regnskap Norge lever svært bra på områdene. Det får Rune Aale-Hansen til å si: 

 Dere er fornøyde, men vi gir full gass videre! Vi hviler ikke på laurbærene, men skal fortsette og styrke vår jobb til det beste for medlemmene. Vi er ydmyke til å se hvor vi kan bli enda bedre, og tilbakemeldingene viser at det kan vi når det gjelder å løfte kjennskapen til - og innholdet i - fordelsavtalene våre. Den utfordringen tar vi!